عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

سوء تفاهم

1392/11/13 19:55
نویسنده : مــامــانی
504 بازدید
اشتراک گذاری

این پست اختصاصی برای بازدید کنندگان وبلاگ علیرضا جون و خاله های مهربونش 

سلام دوستان 

نمیدونم چرا بعضی از دوستان اشتباه برداشت میکنند 

من اگر جواب همه ی پستارو زود به زود نمیدم چون خودم زود به زود نمیتونم بیام

وبلاگ سر بزنم

من از دوستان هرکس که وبلاگی گذشته بهش سر میزنم و اکثر اوقات هم جوابشون

رو دادم 

واگر کسی هم دوست داشته که لینک بشه لینکش کردم

بعضیا میگن مارو قابل نمیدونی رمز نمیدی ،به هیچ وجه اینطور نیس دوستان 

من به کسایی که میشناسمشون و میدونم که میان به وبلاگ سر میزنم و بعضی اوقات

پست میزارن رمز دادم 

ولی بعضیا نه آدرس وبلاگ گذشتن نه آیدی یاهو ،خوب آخه من چطور براشون رمز

بفرستم ،آدرس بزارید رو چشم حتما میدم 

اگر خصوصی کردم خاطره رو چون بازدید کنندگان مرد غریبه هم میان و یکم من خاطره

رو راحت نوشتم برای همین رمز دارش کردم 

بازم عذر خواهی ازینکه سوء تفاهم شد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ابجي سجا
13 بهمن 92 21:05
پروردگارا به من "آرامشی" ده تابپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم "دلیری" ده تاتغییر دهم آنچه را میتوانم تغییردهم "بینش" ده تاتفاوت این دو رابدانم ومرا "فهم" ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند
گنزو
15 بهمن 92 20:21
باور کن این لبخند رو لبات میاره روزتو میسازه یا کمکت میکنه 💕 هر شب کسی قبل خواب به تو فکر میکنه حداقل 15 نفر تو این دنیا عاشقتن 💕 تنها دلیل برا وقتی که کسی ازت متنفره اینکه اونا میخوان که مثل شما باشن 💕 تو این دنیا حداقل 2نفر هستن که برات میمیرن 💕 تو برا ی کس به اندازه ی دنیا ارزش داری ی کس که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته 💕 موقعه ای که همیشه بزرگترین اشتباهو میکنی ی چیزی خوب از توش در میاد 💕 موقعه ای که فک میکنی دنیا به روت برگشته همیشه ی نگاه بکن 💕 همیشه پیروزی هاتو یادت باشه 💕 حرف های بد دیگران رو فراموش کن 💕 پس اگر عاشق دوستاتی اینو براشون بفرس از جمله کس که اینو برات فرستاده امشب ،،، نیمه شب،، عشق واقعه ایت میفهمه که دوست داره،... 💕 ی چیز خوب برات تا ساعت 12 شب اتفاق میفته و ساعت 4بعد از ظهر فردا میتونی هر جا باشی برا بزرگترین شک زندگیت اماده باش.. 💕 اگه ک این زنجیرو بشکونی تلسم میشی با مشکلات دوستانه برای 10 سال.... اینو برا 15 نفر تو 15 دقیقه بفرس. 💕 روزه یکیو بساز. کمک کن رو صورته کسی لبخند بییاد به یکی کمک کن.
ازاده مامان آرتین
17 بهمن 92 12:40
منم رمز میخام خو
مــامــانی
پاسخ
چشم گلممم
مامان خانمی
19 بهمن 92 13:10
سلام خدا نگهداره این کوچولوی ناز رو
مــامــانی
پاسخ
ممنونم
مامان نی نی
19 بهمن 92 20:06
ولی من که ادرس وب گذاشته بودم ولی رمز ندادی خوووو
مــامــانی
پاسخ
عزیزم من برات فرستاده بودم اما باز هم برات خصوصی کردم
شقایق
12 اسفند 92 19:45
سلام قدم نورسیده مبارکمن خواننده خاموشم چون باگوشی میام انشالله کامپیوترم درست شد نظر میدم.به منم اگه امکان داره رمز بده،ممنون shaghayegh_k93@yahoo.com
مــامــانی
پاسخ
ممنون شقایق خانم همیشه پستامو با رمز بزارم بفهمم کی خواننده ی خاموشه رمز رو به ایدیه یاهوتون فراستادم
arezoopingo
21 اسفند 92 18:40
خدا حفظش کنه.منم رمز میخوام اگه میشه