عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

عکسای جیگر طلام

1392/11/3 20:33
نویسنده : مــامــانی
538 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضای یک ساعته

علیرضا بدو تولد

علیرضای سه ساعته

علیرضای سه ساعته

علیرضا بعد از مرخص شدن از بیمارستان و اومدن به خونه در بغل پدر بزرگ

(بابای بابایی)

علیرضا در بغل پدر بزرگ

علیرضا بعد از حموم مرخص شدن 

علیرضا بعد از حمام

بازم علیرضای بعد از حمام در یک زاویه ی دیگر

علیرضا بعد از حمام

علیرضای سه روزه

علیرضای سه روزه

علیرضای ده روزه

علیرضای ده روزه

علیرضای ده روزه با چشمان بسته

علیرضای ده روزه

علیرضای سیزده روزه

علیرضای سیزده روزه

علیرضای 18 روزه

علیرضای 18 روزه

علیرضای 20 روزه

علیرضای 20 روزه

علیرضای 21 روزه

علیرضای 21 روزه

 

 

اینم از عکسای علیرضای ما تا به حال 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد پار سا
3 بهمن 92 22:06
سلام ماشاءالله .... الهی بگردم جووووونم چه خوشگله پسملی روی ماهشو از چن تا خیابون اینورتر یا اونورتر میبوسم[
زینب مامان نازنین زهرا
3 بهمن 92 23:20
سلام مامانی مهربووون ماااشالله خدا نگهداره برات دامادش کنی انشالله خییییییییییییییییییلی جیگره ... ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
مــامــانی
پاسخ
ممنون خاله زینب خدا نازنین زهرای گل رو هم واست نگه دار عزیزممم
CZ8PIw3FMzalFnEE7EddoOuQru73g3_8pHECRHdyZiN7llxpLAslA8aCz2XphaLbribola85zvYQtssh6DnBRg..
4 بهمن 92 2:17
اشراق جون خدا رو شکر هر دو سلامتین ماشالله چه پسر نازی خدا براتون حفظش کنه
CZ8PIw3FMzalFnEE7EddoOuQru73g3_8pHECRHdyZiN7llxpLAslA8aCz2XphaLbribola85zvYQtssh6DnBRg..
4 بهمن 92 2:19
اشراق جونمتبریک میگم ماشالله چه نی نی نازی خدا حفظش کنه راستی پیغامقبلبی رو هم من گذاشتم
مــامــانی
پاسخ
ممنون عزیزم کاش اسمت یا وبتو میزاشتی گلم ممنون که بهمون سر زدی عزیزم بازم بیاا
سودابه
4 بهمن 92 14:28
نیلوفر جون
4 بهمن 92 17:14
سلام عزیزم مبارکه نی نیتون چقدر نازه من فکر میکردم من مامان کوچولویم ولی الان فکر میکنم دیر کردم خخخخخخخخ من 21 سالم الان نی نیم وارد 3 ماهگی شده مرداد دنیا میاد خوشحال میشم باهم دوست بشیم
مــامــانی
پاسخ
سلام نیلوفر جون آره من و همسری خیلی زود ازدواج کردیم و زودم بچه دار شدیم ممنون ازینکه بمون سر زدی بازم سر بزن خواستی تبادل لینک کنیم خبر بده
اب نبات
5 بهمن 92 10:26
الهی نازززززززززززززززززززززززی الهی خاله قربون گل پسری ناااااااااااااااااااااازش بشه هزار ماشالله چه ناززززززززززززززززززززززززه ان شالله همیشه تنی سالم داشته باشه مواظظب خودت و پسملی خوشمزه باش
مــامــانی
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون ایشالا زودی پسر خاله یا دختر خالم بیاد چشم عزیزم
ترکان
6 بهمن 92 22:11
واااااااااااااای اشراق جونم خوبی؟ماشالا چه پسر نازیییییییخدا حفظش کنه به منم رمز میدی؟
مــامــانی
پاسخ
فرستادم گلم
مامان محمد پار سا
7 بهمن 92 2:18
ارزوی سلامتی وخوشبختی براتون دارم ....خواننده وبلاگتون هستم بعضی وقتا کامنتم میذارم ولی جواب نمیدین !به رسم ادب بد نبود لا اقل یه پاسخی میدادین حالا یه شکلک لبخند هم اگه بود خوب بود ....اینجا خونه مجازی شماست .ادم به روی باز میاد نه به در باز ....
مــامــانی
پاسخ
سلام دوست مجازیه خوب و مهربون بخدا شرمنده من اینقد سرم شلوغ شده که همه ی پیامارو نمیتونم جواب بدم اما ازینکه میاییت و به من سر میزنید واقعا خوشحالم رمز مطلب رو برای آیدیت فرستادم
مامان هلاله
8 بهمن 92 21:47
عزیزم چه نازه این آقا پسره.ماشالا
مامان مهیار
11 بهمن 92 2:52
خدا براتون نگه داره عزیزم.خیلی ناز
مــامــانی
پاسخ
ممنون مامان مهیار جون