عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 29 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

14 هفتگی تو

1392/4/5 12:45
نویسنده : مــامــانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم فرشته

دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام برات بنویسم .. بغل

فسقلی مامان ،، شنبه رفتم آزمایش !! واقعا خیلی زجر آور بود استرساوه

وقتی تموم شد میخواستم گریه کنم گریه..

آخه مامانی من خیلی بد رگ بودم الانم که تورو دارم بدتر شدم افسوس

فرداش ینی یکشنبه که مصادف با  14 شعبان بود

مامانجون اینا مراسم خیلی بزرگی داشتنکه ساعت 9 صبح رفتیم اونجا لبخند

وقتی برگشتیم خاله اینا موندن خونه مامانجون اینا

و بابایی شما هم رفت کباب گرفت و روزه عیدیه همه بخوریم از خود راضی

منم گشنم بود خوردم .. اما بعد از ظهر که از خواب بیدار شدم حالم خیلی بد شد نگران

من نمیدونم دیگه چی بخورم که بالا نیارم دل شکسته

شبش هم منوبابایی رفتیم خونه مادربزرگت ینی مامان و بابای باباییت ..لبخند

شام اونجا بودیم و بعد از شامم رفتیم تو خیابونا دور دور زبان

واقعا نیمه شعبان قم خیلی قشنگهقلب ؛؛

اما فقط خیلی گرم بود و من دوش گرفتم بیرون اومدم خونهاوه 

فردا شبش هم کوچه ی مامانم اینا هر سال جشن دارن و شام میدن ..

باقالا پلو داشتن .. و جون من گشنم بود یکم خورم آخ

اما چشت روزه بد نبینه از ساعت 1 شب تا 4 صبح من یه سره بالا میوردمسبز

و از سوزش معده تا حلقم میسوختم ، شده بودم مثه بچه ها گریه میکردم فقط گریه

فردا صبحشم حالم خیلی بدتر شد و تا بعد از ظهر همینطوری بودمسبز ..

بعد از ظهر دیگه سرم زدم و یکم بهتر شدمچشم

این چن روزه خاله رها ،

محمد امین و میاره صبح پیشمون و منو صبح غلی الطلوع بیدار میکننخمیازه

خوشمزه سعی میکنم یه عکس ازین وروجک فوضول برات 

ابلهالانم بقله منه و حسابی داره شیطونی میکنه و میخنده

قلب!!بازم میام پیشت  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عاطفه
5 تیر 92 12:54
سلام عزیزم من تو هم سنیم تازه نی نی هامونم هم سنن بیا با هم دوست بشیم




خوشحال میشم گلم

سودابه
5 تیر 92 12:56
الهی................ایشالا این حالت تهوع ها زودی تموم شه............


ایشالااا

مامان کسری
5 تیر 92 13:57
سلام عسلی من مامان کسری هستم کوچولو کمتر مامانی را اذیت کن که بهتر بتونه مراقبت باشه.
خیلی خوشحال میشم به وب پسر کوچولوم سر بزنی که با اجازه مامانیت باهم دوست بشین.


سلام عزیزم

ممنون ازینکه بهمون سر زدید
به وبتون سر زدیم

مامان هلاله
5 تیر 92 14:02
سلام عزیزم خیلی بده که آدم نتونه یه دل سیر بخوابه درکت میکنم مامان کوچولو مواظب خودت و نی نی نازت باش


خیلی خوبه که میتونیم همدیگرو درک کنیم

چشم عزیزم شمام همینطور

mamane Ali
5 تیر 92 16:21
سلام گلم
خداروشکر سه ماهگیت تموم شد
انشالله تا یکی دو هفته ی دیگه ویارت هم تموم میشه
راستی منم لینکت کردمگذاشتمت اول اول


سلام عزیزم
آره خداروشکر !!ان شاالله
دستت درد نکنه

نفس و مامان و بابا
6 تیر 92 1:27
سلام عزیزم
الهی بگردم تو هنوز بالا میاری؟؟؟؟؟
معلوم نشد جنسیت جوجوت چیه؟
ایشالا سالم بیاد بغلت همه ی سختیا یادت بره


سلام گلم
آره والا چه کنم دیگه
نه هنوز معلوم نیس ایشالا تو سونوی بعدی که توی 18 تا20 هفتگیه معلوم میشه
ایشالا

مامان ازاده
6 تیر 92 1:30
مامانی از حالا بایدخودمونو واسه شب بیداریا و نخوابیدنا اماده کنیم-
4 ماهت که تموم شد حالت تهوعتم کم کم برطرف میشه-ولی باورت نمیشه من که الان رفتم تو7ماه ولی بعضی روزا هنوز بالا میارم-
مواظب خودتون باش گلم


وایی بزار همین مشکلاتم و حل کنم
فک کنم منم اینطوری باشم و این حالت تهوع و بالا اوردن تا اخرش منو ول نکنه
مامی شایان(زهرا)
6 تیر 92 9:29
اخیییییییییی...چه بارداریه سختی داری.ولی اشکال نداره.ارزششو داره.یه نی نیه خوشگل پاداششه


آره ارزششو داره

مامان ازاده
7 تیر 92 21:53
عزیزم 4 ماهگی خودتم مبارک




مرسی دوست جونم

ترکان
8 تیر 92 1:38
سلام مامان کوچولو خوبی؟من لینکت کردم.راستی منم 73ای هستم.خیلی برام جالب بود سن شما و همسرتونایشالا که خوش بخت بشید و نینی کوچولوتونم زود به جمعتون اضافه بشه




سلام ترکان جان
شما هم لینک شدی عزیزم
برای خیلیا جالبه .. خوشحالم که اومدین و به ما سر زدین
ارلا
9 تیر 92 22:12
سلاممممممممممم وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم
سارا زارع
11 تیر 92 17:58
مراقب ني ني باش مامان كوچولو




چشم عسیسم
mamane Ali
12 تیر 92 13:05
آپ کن دیگه




چشم آپ میکنم عزیزم

اینروزا حالم خوب نبود
عاطفه
13 تیر 92 13:40
سلاممممممممممممممممم
نی نی من پسملهههههههههه





ای جان
خدا نگهش داره واست
خیلی خوشحال شدم

مامان حسام كوچولو
24 تیر 92 17:24
نيمه ي شعبان يعني قم اما ما امسال به خاطر عزاداري مون خيلي لذت نبرديم.