عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 28 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

20 هفتگی+نظر سنجی برای اتاق علیرضا

1392/5/22 19:31
نویسنده : مــامــانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پیسل مامانی 

قربونه اون لگدای قشنگت برم !! خوبی مامانی ؟؟؟

علیرضای قشنگم ،نفس مامان الان شما بیست هفتته 

خدا روشکر تقریبن نصفه راه و اومدیم ، درسته سخت بود اما خیلی شیرینی ها هم

داشت 

جیگیلی من ؛این روزا همش دارم به اتاقت و وسایلات فک میکنم 

نمیدونم رنگه اتاق و سرویست چی باشه !!!! یکم سر درگرم شدم 

اومدم اینجا تا خاله های وبلاگیت هم نظر بدن ببینیم چه رنگی برا شما شیطون پسر بهتره 

حالا از خاله های گل و با سلیقه میخوام یه رنگی رو بگن تا ما اون رو مد نظر داشته باشیم 

و اینکه به نظره خاله های گل علیرضا جونم ،، انتخاب یک شخصیت برای اتاق خوب

ومناسب هست یا نع ؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

اسماء ღمامانه فسقل ღ
22 مرداد 92 23:35
عزیزم آبی هم پسرونه اس هم ارامش بخشه واسه اتاق خواب به نظره من خوب نیست چه اون شخصیته خوب باشه چه بد میشه الگو تمام عیار گل پسر
اب نبات
23 مرداد 92 11:07
سلام عزیزکم منم با نظر اسما جووون موافقم...
مامان هلاله
23 مرداد 92 12:09
سلام عزیزم به نظر من یه رنگی انتخاب کن که اگه 2باره تصمیم گرفتی مامان بشی و دختر بود 2باره مجبور نشی خرید کنی یه رنگی مثل سبز میتونه هم برای دختر هم پسر مناسب باشه. به نظرم از شخصیتهای کارتونی هم استفاده نکنی بهتره چون از نطر تو اون شخصیت جالبه شاید برای گل پسرت اصلا جالب و جذاب نباشه
مامان ازاده
23 مرداد 92 13:21
مامانی من اتاق پسرم آبیه-یعنی تخت و کمدش آبیه ولی بیشتر وسایلاشو رنگی گرفتم-میخواستم بعدن با همه رنگا آشنا بشه نه فقط یه رنگ-در مورد شخصیتا هم همه رو یه جوری تو اتاقش گذاشتم-مثلن پتو نوجوانش poohe-عروسکش باب اسفنجی-پرده اش انگری برت-همه رو با هم گذاشتم
SaYa
23 مرداد 92 22:55
سلام عزیزم من خودم سادگی و در عین حال شیک بودن میپسندم من خودم سرویس تخت و کمد سفید ساده با رنگ آبی میپسندم... شخصیت کارتونی استفاده نکن و یه جورایی نزار عادت کنه لهشون رنگ اتاقو میتونی با آبی های مختلف ترکیب کنی که یک رنگم نشه
ترکان
24 مرداد 92 1:10
به نظره من طرح کارتونی باشه بهتره تا یه رنگ ساده مثل طرح شیرکوچولواشراق تو عضو ف.ی.س.ب.و.ک نیستی؟
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
24 مرداد 92 21:27
سلام عزیزم به نظر من ابی خوبه! هم پسرونه است هم اینکه رنگ خوشگلیه بازم نظر خودته قرمز هم میتونی سبز هم میتونی
تا ابددونفره
24 مرداد 92 22:20
سلام عزیزممدتی هست که مطالبتو می خونمدوست داشتم برا اتاق گل پسرت نظر بدمبه نظرم از رنگای آبی آسمانی و آبی نفتی با سفید استفاده کن چون آبی خالی خیلی تکراری شده.پرده اتاقشم از این دراپه ها که هر نقشی دوست داشته باشی برات میزنن براش سفارش بده با یه طرح کارتونی شاد لازم نیست شخصیت خاصی باشهکف اتاقم کامل پالاز موکت کن.یه طرحی داره آبی نفتی با ماشینای کوچولو کاملا پسرونهوای من خیلی فضولی کردم موفق باشی
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 18:49
سلام سيسموني حسام من همه رنگي توش بود اما بيشتر به سبز مي زد. منم مثل اكثر دوستان با سبز موافقم
سودابه
26 مرداد 92 14:55
عزیزم به نظرم سبزو سفید یا آبی و قرمز ترکیب قشنگیه.
نفس-7
31 مرداد 92 1:07
اشراق جان هر روز میام وبت
خبری نیست ازت
پسملی خوبه؟


عزیزم من همون ترش و شیرین زندگی ....هستم


ممنون عزیزم ازینکه بهمون سر میزنی
علیرضا هم خوفه