عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 28 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

پاییز اومد

1392/7/8 18:12
نویسنده : مــامــانی
919 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه عرض پوزش میخام از همه ی دوستان 

عکس های شمال خراب شده وقتی درست شد به دوستان رمز داده میشه

سلام سلام صدتا سلام به گل پسره مامانی 

علیرضا جونم عرضم به خدمتت که امروز 8 مهره و شما 27هفتته گل پسرم 

26 شهریور که گذشت منو بابایی اولین سالگرده عروسیمونو با شما تجربه کردیم 

البته شام سالگردمونوبا مامانجون و دایی احمدت خوردیم ،

چه روزه قشنگیم مصادف شده بود 

ولادت امام رضا ؛پارسال ما ولادت حضرت معصومه عروسی کردیم و امسال سالگرده

عروسیمون مصادف شد با ولادت آقا امام رضا 

امام رضا کادوی عروسیمون شما رو بهمون داد ،کادوی سالگردمون که مصادف با ولادتش

شده بود ازش کادو سلامتیه شوما رو خواستم 

 یکه مهر گذشت و مدرسه ها باز شد ،پاییز اومد .. و اینکه تولد مامانی 

مثه همیشه باباییه شما منو سوپرایز کرد 

مثه خیلی دیگه از مناسبتایی که توی این دو سال و چند ماه با بابایی بودم 

برای سالگرده عروسیمون بابا یه ساعت خوشچیل خرید و برای تولدمم هم یه جفت

گوشواره خرید  !!دسته گله بابایی درد نکنه

دیگه برات بگم گل پسر مامانی دو سه روزه شدید مریض شدم .. سرما خوردم و گلو درد و

ازین جور حرفا

خیلی نگران کنندس اما خداروشکر الان کم کم دارم احساس بهبودی میکنم و تب آنچنانی

نکردم 

راستیتش شما مامانه خیلی تنبلی داری اینو قبلن هم گفتم

زمانی که خاطرات ریخته رو هم نمیام بنویسم و وختی یادم میره میام 

هی به خودم میگم زود به زود برم اما نمیدونم چرا نمیشه

دیگه بدبختی نمیشه قولم داد الان میگی چه مامانی بد قولی

ولی سعیم بر این هس زود به زود وبلاگتو آپ کنم

مخوصا حالا حالا ها که هفته ها رو پشت سر هم سپری میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
9 مهر 92 0:47
سلام اشراق جان
سالگرد عروسیتون مبارک باشه عزیزم
امیدوارم که سال دیگه با یه پسملیه ناز تو خونه این روز رو جشن بگیرید


سلام عزیزم
ممنون گلم
انشاالله

اب نبات
11 مهر 92 9:59
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتان مبارک ..کادو ها هم مباررررررررکت باشد ان شالله همیشه شاد و خرم با پسملی نازتون در کنار هم زندگی کنید



ممنون گلممممممم

اسماء♥مامانه فسقل♥
13 مهر 92 12:32
سلام عزیزم آدرس جدیدم اینه http://ninivama.niniweblog.com/ بی زحمت توی لینک آدرس قبلی رو پاک کن