عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 1 ماه سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

« هفته های سخت و آسان »

1392/7/20 22:40
نویسنده : مــامــانی
1,537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل پسرم 

نازنینم خداروشکر که تو الان حالت خوبه 

آخه 15 مهر با بابایی رفتیم برای دیدن تو !

ما که با دیدن تو توی مانیتور اینقد ذوق میکنیم و شوق پیدا میکنیم برای زندگی وقتی تو به

دنیا بیای چطور میشه ؟؟؟

جونم برات بگه ازین هفته ها که .. دقیقا دو هفته ی پیش مریض شدم اساسی و سرما

خوردم 

پنج شنبه که احساس بهبودی میکردم صبح بیدار دیدم گردنم خیلی درد میکنه و در ضمن

روی چونم و گردنم یه چیزای وحشتناکی زد

فرداش ینی جمعه وقتی رفتیم خونه مامانجون ،همه بهم گفتن حتما برو دکتر to_take_umbrage.gif

و من و بابایی هم شنبه ساعت 4 رفتیم دکتر متخصص عفونی -داخلی 

همش خدا خدا میکردم چیزی نباشه و دکترش خیلی خوب باشه و فهمیده تا برای منو تو

مشکلی پیش نیات؛؛خدارو شکر همینطوری شد 

با دیدن (جوش  که نمیشد گفت) ولی دکتر خیلی مطمئن گفت که این ها زونا هستن 

و حالا من چشا چارتا شده که یا قمر بنی هاشم زونا چیه 

و دکتر با حوصله به من و بابایی توضیح داد که ..

اولا زونا هیچ ضرری واسه شما عشق منو بابایی نداره و داروهایی هم که میخوات بده به

من برای درمان بده بی ضرر هست برای شما

دوما ویروس زونا همون ویروس آبله مرغون هست ولی با این تفاوت که آبله مرغون رو

فقط یه بار توی عمر انسان میگیره و من گرفتم در کودکی ولی زونا رو هر کسی میتونه

چندین بار بگیره

آبله مرغون همه جای بدن میزنه اما زونا رو یه منطقه محدود میزنه و در ضمن قرینه هم

نیستن !!!برای من منطقه ی زونام سمته راسته گردنم زد 

ولی خدا به روز هیچ مسلمونی نیاره ، وای وای وای چقد درد داشت .. گردنم تا حالا درد

میکنه 

یه قرص بود که روزی 10 تاشو باید میخوردم خیلی سخت بود اما به خاطر بهبودیه کامل

باید میخوردم و یه قرص دیگه هم در شبانه روز 4 تا 

خداروشکر الان جاشون خشک شده و کم کم داره خوب میشه 

شهادته امام جواد که هفته ی پیش بود هم مثه هر سال روضه ی مامانجون بودو من با

اینکه مریض بودم ولی از کسایی که آبله مرغون نگرفته بودن دوری کردم 

شمای وروجک الان داری توی دله من آفتاب بالانس میزنی ، دوس دارم پاهاتو گازگاز کنم

اینقد سفت منو لگد میکنی 

دیروز جمعه هم با کل خانواده مامانیه من رفتیم یه گردش یه روزه توی شهر 

خیلی خیلی خوش گذشت .. ایشالا سال دیگه شما تو بغل منو بابایی میریم گردش

علیرضای قشنگم خیلی خیلی دوست دارم ، درسته خسته شدم و دوس دارم سریعتر

بیایی تو بغلم 

اما شما بمون اون تو و خوب بزرگ شو و تپلی شو و به موقش بیا نفسه مامانی و بابایی

فردا هم نوبت چکاپ پیش دکترم خانم دکتر مریم عرب مقصودی هست 

آزمایش و سونوگرافی هم گرفته بودم باید ببرم که البته مشکلی توشون نبود 

این و یادم رفته بود بگم .. شما الان 29 هفته شدی گل پسر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا
21 مهر 92 1:25
سلام عزیزم ایشا...که هر چه زود تر خوب بشی
عجب وبلاگ خوشملی داری خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم گلم
اینم ادرس وبمhttp://fandogh92.niniweblog.com/


سلام ممنون عزیزم
گلم لینکت کردم

فرزانه مامان علی اکبر
21 مهر 92 9:03
خداروشکر که الان بهتری عزیزم خیلی مراقب خودت باش؛ ماشالا علیرضا جونم واسه خودش مردی شده




ممنون گلم؛چشم حتما
آره حسابی شیطونم شده


اب نبات
21 مهر 92 12:41
سلام عزیزم از این به بعد تمام پستام رمزش همینه......برات خصوصی می فرستم




سلام عزیزم

ممنون گلم
اب نبات
21 مهر 92 13:01
سلام عزیزم خوبی؟ پسملی نازت خوبه؟ ان شالله هر چه زود تر خوووووب خووووب شی
مامان حسام كوچولو
22 مهر 92 1:17
سلام من زونا نگرفتم اما با توضيحاتي كه دادي خيلي سخته و دردناكه بازم خدا رو شكر كه بهتر شدي. خيلي مواظب خودت باش. راستي دكتر عرب مقصودي خيلي دكتر خوبيه من پيشش نرفتم اما خيلي تعريفش رو شنيدم.
مامان ازاده
27 مهر 92 19:36
خدا رو شکر که دیگه حالت خوبه عزیزم-ممنون که بهمون سر میزدی-ما برگشتیم خونمون
مامان هلاله
29 مهر 92 17:52
سلام گلم الهی بمیرم خیلی زونا درد داره خواهرم گرفته بود کلی درد داشت وای بحال تو که بارداری.
ایشالا همیشه در حال گردش و خوش گذرونی باشی



سلام عزیزم
واقعا به روز هیچ بارداری نیاره همچین بیماریای دردناکی رو

مامان حسام كوچولو
4 آبان 92 1:57
سلام چطوري خوبي بهتر شدي؟



سلام عزیزم
ممنون بهتر شدم