عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 1 ماه سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

هفته ی نسبتآ آرام ..

1392/8/18 21:12
نویسنده : مــامــانی
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیرضای قشنگم ..

دقیقااگه الان بخوام بهت بگم شمافرداهفته32روتموم میکنی ومیری توهفته33

خداروشکر7هفته بیشترنمونده ولی خوب میگن هفته های آخرمخصوصا4هفته آخرخیلی

دیر میگذره

نمیگم خسته شدم ..نه!! من تورو با تمام وجودم دوست دارم وقتی 180 درجه

میچرخی

 وقتی که میچرخی تمام شکمه من به لرزه میفته خیلی خنده دار واقعا صحنش

 وقتی بازی میکنی توی دلم ،وقتی در روز بیشتر از 2یا 3 بار سکسکت میگیره 

و بعضی موقه ها با داشتن سکسکه سفت به معده و یا مثانم میزنی 

فک میکنم کاملن فهمیدی که چقد دردم میگیره وقتی پاهاتو سفت میزنی روشون برا

همین موقه سکسکه مخوصا وقتی طولانی میشه اینکارو میکنی نفسم

اشکالی نداره همش برای من شیرین و لذت بخشه

خوشبختانه با دادن صدقه های فراوان بلاها از منو تو دور شده و هفته ی خوبی رو پشت

سرگذشتیم

راستی یه خبر .. مادر بزرگه مادربزرگت متاسفانه فوت کرد و نتونست دیگه شما رو ببینه 

ایشون حدود 95 یا بیشتر سن داشتن .. 

ماه محرم رسید متاسفانه امسال به خاطر شما من نمیتونم هییتی یا روضه ها برم 

آخه همه جا شلوغه و من هم باوجود این شکم نمیتونم جایی برم واقعا میترسم 

حتی حرم هم میترسم برم برای دیدن دسته ها 

اشکالی نداره گلم 

ان شاالله سال دیگه هردو باهم میریم .. سال دیگه حتما شما رو لباس علی اصغری

میپوشونم 

از سیسمونیت بگم گل پسر قویه من که سرویس چوب رو آخر ماه آبان میارن 

سرویس کالسکت آمادس و فقط بابایی باید بره بیاره .. همه چیز تقریبن خریداری شده 

ان اشالله که وقتی سرویس چوب رو بیارن اتاقتو میچینم و از ریز به ریزش عکس میگیرم و

برات میزارم تو وبلاگت Photographer

خوب فعلآ عسلک مامان و بابایی Arabic Veil

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هلاله
18 آبان 92 22:05
سلام عزیزم خداروشکر که هفته ی آرومی داشتی توهم داری به آخراش میرسیو علیرضای گل میاد تو بغلت مواظب خودت خیلی خیلی باش


ممنون گلم
چشم حتما .. تو هم همینطور گلم

ترکان
19 آبان 92 21:01
اشراق جون من منتظر عکسای خودتونم آخه قرار بود بذاری تو وبلاگ.ایشالا وسایلای علیرضا جونم زود بچینی ما ببینیم
سودابه
21 آبان 92 17:19
دیگه کم کم باید خودتو آماده کنی که فسقلیمون بیاد تو بغلت..
ازاده مامان آرتین
22 آبان 92 18:22
وای من عاشق سیسمونیم-حتمن بذار تا لذت ببریم-دیگه چیزی نمونده ها مامانی
مامان حسام كوچولو
24 آبان 92 17:27
خوب خدا رو شكر كه اين هفته هاي آخر رو داري با آرامش سپري مي كني خيلي مراقب باش
مامان پارسا و پوریا
9 آذر 92 23:44
واااااای شما چه زوج خیلی جوونی هستین چقدرم زود بچه دار شدین! انشااله به سلامت بیاد و زندگیتون رو شیرینتر از قبل کنه
مامان حسام كوچولو
10 آذر 92 17:56
سلام خوبي؟ خبري ازت نيست كجايي؟