عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 29 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

نوشتن برا تو ..

1392/2/6 11:25
نویسنده : مــامــانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم niniweblog.comniniweblog.com

دلم طاقت نمیاره نیام و ننویسم niniweblog.comاز روزایی که از سرگیجه و حالت تهوع صبحگاهی و درد کمر هیچ

علامت ظاهری از تو ندارم niniweblog.com

اما تو هستی هیچکس ندونه من که میدونم niniweblog.com

به هر کسی که میگم مسخرم میکنه اما من حس میکنم تورو niniweblog.com

 دوستت دارم عسلمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ نیم وجبی ♥
7 اردیبهشت 92 13:50
سلام مامان کوچولو منو شما هم سنیم
ایشالا نینی کوچولوت سالم بیاد تو بغلت وای فکر نمی کنید یکم زوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی پیش ما هم بیا


گلم شما که ماشاالله زودتر دست به کار شدی گلم ؟؟
هر چی خدا بخواد ..
بازم بهمون سر بزن عزیزم

بابای فیسقیلی
7 اردیبهشت 92 13:51
من که مسخره ت نکردم!!

تازه منم حسش میکنم فیسقیلی رو




واییی من و نی نی قربون بابایی مهربون بریم

مامان آرتین
7 اردیبهشت 92 16:02
عزیزم مادر از لحظه اول حضور بچشو احساس میکنه.مهم هم همینه که تو حسش کنی چون اون الان فقط و فقط به تو احتیاج داره.انشالله که هیچ وقت علامتای بد بارداری رو نداشته باشی و همیشه سرحال و شاد و سلامت باشی


آره دیگه حرفه منم همینه

مرسی ازینکه بهمون سر زدی بازم بیا ازینورا عزیزم

ان شاالله