عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 30 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

شروع به کار وبلاگ فسقلی من و بابایی

1392/2/5 3:24
نویسنده : مــامــانی
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوشولویه ما .. !!!قلب

عزیزکم ما این وبلاگ رو 4 ماه پیش برات درست کردیم بغلچون ما اون موقع منتظرت بودیم ..!!از خود راضی

اما تو بعد از 4 ماه انتظار اومدیقلب

 من و بابایی تصمیم گرفتیم که سیر تا پیاز زندگیت رو یه جا بنویسیم یول

حالا کجا بهتر از اینترنت و وبلاگ چون عصر؛عصر تکنولوژی هس قشنگم عینکنیشخند

منم وبلاگ نویسی برای نی نی رو از دختر داییم اولین بار دیده بودم راستیتش خیال باطل

خیلی خوشم اومد ؛تحقیق کردم دیدیم بهله چقد خوبه اینجا تعجب

منم سریع رفتم به بابایی گفتم قضیه رو بابایی هم سر شار از شادی و سرور با این ایده ی من موافقت کرد از خود راضیبغل

در نتیجه اومدیم توی نی نی وبلاگ و یه وبلاگ برات درست کردیم یول

اما هر چقد منتظر شدیم تو نیومدی .. ناراحت

 

ادامه ی داستان در قسمت های بعد ..

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
7 اردیبهشت 92 13:46
سلام عزیزم ...

بهت تبریک میگم...

انشالله نی نی نازت و صحیح و سالم بغل بگیری...

خیلی خوبه که فاصله سنیتون با نی نی کمه و این که بهت تبریک میگم با اینکه سنت کم بود اما تصمیم گرفتی همچین مسولیت سختی و به جون بخری ... انشالله موفق باشی


سلام عزیزم
نظره لطفته گلم
آره به نظره خودمم تو این دوره زمونه با اینکه اینکار خیلی کار سختیه،ان شاالله خدا بتونه کمکون کنه
بازم بهمون سر بزن عزیزم

مامان آرتین
7 اردیبهشت 92 16:00
وااای مامان کوچولو خیلی خوبه که اینقد زود به فکر بچه افتادی. انشالله که خدا بهت ببخشتش عزیزم و همیشه صحیح و سلامت زیر سایه پدرو مادرش بزرگ بشه



مرسی عزیزم
انشاالله
بازم بهمون سر بزنیم خیلی خوشحالمون کردی گلم