عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 27 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

عکس بارون

1393/2/26 19:25
نویسنده : مــامــانی
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

 

تا از خواب بیدار شدی عکس گرفتم ...الهی بگردم شوکه شدی

 

من عاشق توام ... عاشق خنده هات 

 

بازیگوش مامانی 

 

بی دوندون 

 

نفس مــــــــــــــــــــــــــــــن

 

عـــــــاشق این عکستم ...تار شده ولی خیلی قشنگ شده 

 

مظلـــــــــــــــــــــــــوم

 

سرگرم اردکت بودی خواست به مامانی نبود 

 

آخه چطوری میتونم از خنده هات بگذرم؟؟؟!!!

 

به چی فک میکنی نفس مـــن ؟؟؟!!!

 

چی میـــــــگه؟؟؟!!!!

 

تو فقـــــط بخند نفس مامان 

 

آخه این چه وضعشه ؟؟؟ چرا بلیزتو میکشی بالا؟؟؟

 

گفتم بهت عاشق خنده هاتم ... عاشق خوابیدنت هم هستم 

 

الهی مامان نباشه تو اینطور گریه میکنی!!!!!!!

 

یهو از دستت در نرن مامانم ...

 

الهی فدات بشه مامانت چرا اینقد تو نازی آخه ؟؟؟جیگر من

 

یعنی ژستای خوابیدنت اندرون حلقه مامانی 

پتو انداختم روت رفتم اومدم دیدم اینطوری شدی 

 

عاشق زرافتـــــــــــــــــی

 

مامان دورت بگرده .. مامان فدای اون دستای کوشولت بشه 

 

کپ مامانی میخوابی 

 

مزاحم اخبار نگاه کردنت نشم مامانم

 

به من بگوووو چیکار میکنی عسل من ؟؟؟

 

پسر عاشق زرافه .. مادر عاشق خوابیدن پسر

 

بعد از واکسن 4 ماهگی ... پسر خوش اخلاق مامان

 

ناز نازی

 

فدای چشمای نازت پسر گلــــــــــــــــــــــــم

 

عکس های مشهد هم توی پست بعدی گذاشته میشه

پسندها (5)

نظرات (12)

خاله صبا
26 اردیبهشت 93 20:44
عزیییییییییزم حالا چ اخبار هم نگاه میکنه ! به من و جرقه سر بزنید خوشحال میشیم
مــامــانی
پاسخ
بچم اخبار میبینه و فوتبال بعضی موقه ها هم کارتون
genzo
27 اردیبهشت 93 11:03
All khale fadat she ke enghad nazo khoshgeli Cheshme hasud azat dur Mamani sadaghe yadet nare
مــامــانی
پاسخ
چشمات ناز میبینه خاله جون ایشالااااا چشم حتما
نیلوفر جون
27 اردیبهشت 93 16:21
بایدم عاشقش باشی جیگریه نی نیت مواظب دخترا باش قاپشو ندوزدن
مــامــانی
پاسخ
ممنون خاله جون آره چارچشی مواظبشم
ازاده مامان آرتین
27 اردیبهشت 93 23:21
گل من-تو چه بزرگ شدی ماشالا-بوس واسه پسری با این عکسای نازش
sodabe
28 اردیبهشت 93 23:30
Mashala vase khodesh mardi shode...dige bayad vasash astiin bala bezani....
مــامــانی
پاسخ
آره دیگه باید دخترا رو کنن هنراشونو که پسرم پپسنده
تو زیباترین ارزوی منی
31 اردیبهشت 93 17:16
ای جونممممممممممم هی عکسا رو میدیدم و میخواستم ازشون تعریف کنم دوباره عکس های پشت سرش خوشگلتر میشد ماشالله به این پسمل ناز...نیگاه تورو خدا چطوری عروسکاشو گرفته بغلش اخبار هم که گوش میدی پسملی؟ نازی خدا حفظش کنه
مــامــانی
پاسخ
قربونت خاله جون چشمات نازو خوشگل میبینه
مامان حسام کوچولو
1 خرداد 93 16:46
هزار ماشالله به اين قند عسل
نیلوفر جون
4 خرداد 93 10:54
q1a2z3
مامی محمدحسین
4 خرداد 93 11:21
وای ماشالا به این همه عکس خوجل آدم هوس میکنه بیاد یه گاز خوشمزه ازش بگیره خدا حفظش کنه.زود به زود آپ کن که منتظره عکسای بعدی هستیم.
مــامــانی
پاسخ
ممنون گلممممم چشم ان شالله
مامان حسام کوچولو
10 خرداد 93 0:55
سلام بدو بيا گلايي كه درست كردم رو ببين اينم رمز3199
پینار
12 خرداد 93 16:52
سلام مامان اشراق ممنون که همیشه به وبلاگ پسرم سر میزنی منم چندین بار اومدم اما هر چه میخواستم بهت نظر بدم نمیشد علیرضا جون فسقلی خیلی ناز و دوست داشتنی شده از طرف من ببوسش
مامان حسام کوچولو
13 خرداد 93 9:55
رمز دادم عزيزم 3199 لطفا پيام قبلي كه برات گذاشتم رو پاك كن رمز توشه