عـلـیـرضـاعـلـیـرضـا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
بـاهـم بودنمونبـاهـم بودنمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مــامــانــیمــامــانــی، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
بــابــایــیبــابــایــی، تا این لحظه: 32 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

جیگیـلی مـامـان بـابـا

15 روزگی تو

1392/10/26 21:42
نویسنده : مــامــانی
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان .. سلام عشق مامان .. سلام عمر مامانقلب

15 روز که زندگی منو بابایی رو ازین رو به این رو کردیبغل

ای من به قربون اون نگاهات .. ای من به قربون اون گریه هات بغل

اولاش هنوز باورم نمیشد که تو بالاخره اومدی تو بغلم .. شاید به خاطر اینکه مامانجون

(مامان مامانی)پیشم بودهسوال

اما حالا که شبو روز من و تو دائم پیش هم هستیم مخصوصا وقتایی که بابایی هم میره سرکار

من احساس مادرانه ی بیشتری پیدا میکنم خیال باطل

این روزا در عین سختیای فراوون یه شیرینی لذت بخشی داره که قابل وصف نیس اصن خوشمزه

باید بشینم سر فرصت از روز زایمان بنویسم ..اوه

خیلی چیزا هست که میخوام برات بگم امیدورام که وقت کنم بیام و بنویسم آخ

عکس هم میزارم برای پست بعدی آخه لب تاب خراب شد و الان دارم با لب تاب بابابزرگت

(بابای بابایی)مینویسمفرشته

میرم ولی زود برمیگردم ..بای بای

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدپارسا
27 دی 92 0:37
سلام گلم خوشحالم که خوشحالی با گل پسرت روزای خوبی دارین از این لحظات هرچند سخت لذت ببر تا چشم روی هم بذاری زود میگذره برا من که یکسال گذشت انگار همین دیروز بود یادش بخیر .بوووووووووس واسه علیرضا جووووووونم
mamane Ali
27 دی 92 1:43
سلاممم مامان جون .. خداروشکر که لذت شیرین مادرانه رو داری تجربه میکنی. مامانی این اولا با هر شیر دادن خیلی برای کسایی که دلشون نینی میخواد دعا کن .. قربون علیرضا کوچولو.. مامانی عکساشم بزار که خیلی مشتاق دیداریم